Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Olen hariduse valdkonnas töötanud umbes viis aastat õpetaja ja haridustehnoloogina. Kõige rohkem huvitab mind digi- ja haridustehnoloogia areng. Tahaksin panustada Eesti haridussüsteemi ja muuta õppeprotsessi mitte ainult paindlikumaks, vaid ka huvitavamaks nii õpilastele kui ka õpetajatele.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

Selle kursuse “Õpikeskkonnad ja võrgustatud õpe” oleksid minu isiklik eesmärk aine edukalt sooritada, saada palju uusi teadmisi, mida võiks kohe rakendada oma töös koolis. Muidugi, ma tahaksin õppida kasutama palju erinevaid veebilahendusi, mitte jääda neid peas nagu kastutama teooria teadmisi.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

Minu strateegia algab käia igale loengule, ning korralda oma vaba aeg nii, et mitte teha praktilised ja kodutööd viimasel hetkel. Leida kursuse kaaslasi kellega koos võin arutada saadud teadmisi ja lahendada koos tekkivaid raskusi, jagada teistega oma mõtted ja toetada neid.

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

  • Nutiseadmed
  • Internet (info otsinguks)
  • Kursusel esitatud materjalid ja keskkonnad
  • Inspireerimiseks eelmise aastate tööd ja õppejõude tagasiside
  • Õppekirjandus

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

  • Olen kõik kodutööd õigeaegselt esitanud ning nendest ka midagi õppinud
  • Olen kindel, et oskan rakendada uued teadmised
  • Oskan reflekseerida tehtud töö ja saadud tagasiside kohta
  • Olen kursuse lõpetanud positiivselt
Photo by Andreea Ch on Pexels.com